Post 120, het oude Postkantoor in Dordrecht, wordt herontwikkeld. Het gebouw wordt op een duurzame wijze omgebouwd tot een complex waar wonen, werken en winkelen samenkomen op een strategische locatie tussen het station en de historische binnenstad van Dordrecht. Duurzaamheid is daarbij een van de kernwaardes. Zo wordt gebruik gemaakt van de bestaande constructie van het pand en duurzame technieken ingezet. Centraal in de communicatie staat het groene hart als ‘love’ symbool centraal. Dat staat voor zowel de voor de passie voor duurzaamheid als de centrale ligging in de stad én het slaat op het complex zelf met de in het midden gelegen stadstuin. De vertaling van het creatieve duurzaamheidsconcept: Advertenties nemen slechts een klein gedeelte van een verder blanco pagina in met als boodschap: geen onnodige verspilling (van inkt). Milieuvriendelijke streettags van Green Graffiti die met de boodschap de straat ‘schoon’ spuiten, zijn ingezet. Tags ‘I love wonen in het centrum” in wijken ver buiten het centrum of ‘I love een stadstuin’ in de buurt van groene parken. Voor deelname aan een vastgoedbeurs werd een custom ‘Feel the love’ beursstand ontworpen. Ik ben verantwoordelijk geweest voor de concepten, de campagne en de identiteit.
POST120 communicatie campagne
CO-DESIGN x ONLY THE BRAVE